יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

מנעולן דלתות מוסמך

מנעולן דלתות הוא איש מקצוע שתפקידו בדרך כלל לפרוץ מנעולים ומנגנונים מסוגים שונים. מנעולן דלתות אשר ניחן בניסיון רב שנים ומודע לכל סוגי המנעולים והנעילות יכול לחסוך לכם זמן רב באבחון מלא של בעיית הדלת או הנעילה וגם כסף, במקרים רבים קורה שלאחר סיבוב המפתח לפתיחת הדלת אנו מוצאים את עצמנו מחוץ לבית ללא יכולת להיכנס מכיוון שהבריח הצדי התחתון ברח מהזרוע ומונע מאיתנו כניסה לבית. במקרים כאלה מנעולן דלתות מנוסה כבר בשיחת הטלפון ידע להבין את התקלה וישנם כמה דרכים לפרוץ דלת במצב כזה, כמובן הדרך הקלה והנוחה זה פשוט לקדוח חור בדלת אך חשוב לציין שבמרבית המקרים מנעולן דלתות מנוסה ומוסמך ידע לפרוץ זאת ללא כל נזק לדלת פשוט יקפיץ את הבריח התחתון כך שייתפס במנגנון התחתון ואז כמובן רצוי לבטל אותו ולא להחליפו, בדלתות ישנות יותר הבריח התחתון ניכנס ישר לחור ברציפה ובדלתות חדישות יותר זה כבר לא קיים ובינינו המנגנון הצדי הזה גורם ללא מעט תקלות ובשעת צרה גם ללא מעט היא נעימות לאדם שנתקע מחוץ לבית.

מנעולן דלתות מיידי

מנעולן דלתות מורשה מבין את צורך הזמינות ומהירות ההגעה ללקוח מכיוון שבדרך כלל נמצא את עצמנו זקוקים לשירות מנעולן דלתות בשעה לא שגרתית ובדרך כלל נזדקק לו בצורה מיידית שלא סובלת דיחוי, מנעולן דלתות שמבין את הצורך הזה יעניק שירות 24 שעות בין בבוקר לפני שיוצאים לעבודה כי הדלת לא נסגרת או ננעלת או לחילופן כשנחזור ולא נצליח להכנס, ישנם גם מקרים שחוזרים מאירוע או בילוי ואז נזדקק למנעולן דלתות 24 שעות שיגיע אלינו ויפתור את התקלה.

שעות העבודה וזמן הגעה ממוצע הנדרש ממנעולן דלתות

כמובן שמנעולן דלתות בדרך כלל זמין עבורכם 24 שעות ביממה אך זמן ההגעה הוא פרמטר לא פחות חשוב, בחברתנו אנו מעסיקים מנעולנים לדלתות ברכבים וגם באופנועים מכיוון שאנו מבינים כמה חשוב זמן ההגעה ללקוח וכמה לחץ ישנו לבן אדם אשר לא יכול להיכנס למרחב הפרטי שלו, בשביל זה מנעולן המרכז מעמידה כמה טכנאים בעיקר בערים הצפופות כמו תל אביב, רמת גן, בני ברק ועוד... בכדי לתת מענה של עד 30 דקות הגעה בכל שעות היום או הלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה